Bigthelin: jo fast jag vill ju helst att Corso ska lira hockey, boxas kan han göra på sin egen tid.
Inlägg: 1247449
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: ja jag skrev det nedanför klippet jag med. Han måste hålla sig på isen! Annars kan vi få det svårt...