Laken: Håller med, Allvarligt....det här är väl den nivån vi kan räkna med, att tro att vi ska spela ut HV och dominera finns ju inte, nä, det här har grabbarna gjort riktigt bra hittills.
Att man sen tycker att både domarna och oturen grinar en i ansiktet är ju en helt annan sak.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att man sen tycker att både domarna och oturen grinar en i ansiktet är ju en helt annan sak.