1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249368

Sv: Kvartsfinal 2010
Blizzard: Nja...känns som att den liknelsen haltar en aning. Båda är jäkligt olyckliga fast på olika vis. Norrena skulle jag varit vansinnig på om jag vore LHC:are...fantastiskt onödigt att se till att bli avstängd ett antal matcher mitt under brinnande slutspel. Corso skäms jag lite i smyg för som TIK:are...det är inte med nån större respekt han kommer bli ihågkommen runtom i landet om det är färdigspelat för säsongen (och kanske för gott i TIK).

Redigerad kommentar


Svarskommentarer


Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad & Dream Team: Jag har själv inte sett händelsen med Norrena bara hört att han slog till (men vet ej hur hårt/allvarligt), men om det är så allvarligt som de verkar så är det ju självklart idiotiskt (spec med 5-1 ledning) och då håller jag med mikenomad som förklarar båda parterna på ett väldigt bra sätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer