250kg kärlek: Bra! Då kör vi hårt i morgon kväll! Ta dom hårt men juste. Fyll hallen, fullt ös och stöd! Just go for it!!
Vi kan fortfarande vända på detta, men det måste påbörjas i 3:je matchen. Om det blir 3-0 i matcher till HV så tror jag det är kört för TIK. Jag kan inte tänka mig att HV skulle kunna förlora 4 raka mot TIK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kan fortfarande vända på detta, men det måste påbörjas i 3:je matchen. Om det blir 3-0 i matcher till HV så tror jag det är kört för TIK. Jag kan inte tänka mig att HV skulle kunna förlora 4 raka mot TIK.