Kerstin_k: Detta är ju självklart planen som challe haft hela året. Laget ska spela det sämsta PP i världen hela säsongen. För att med minsta möjliga marginal ta sig till slutspel. sen väljer han att släppa två matcher till HV för att sedan gasa raka vägen till sm-guld för att bli en legendarisk tränare i Timrå!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så tror jag det ligger till :)