"Annars; Mysigt att HV-fans runtom tycks tycka att läget är grislugnt för dem ändå, hoppas deras lag tycker/tror likadant. Perfekt slagläge isf...då kan de gå därnere som oskyldiga, ovetandes små offerlamm i väntan på slakt när ofrälse kommer till stan.... mikenomad Kommentera Idag kl. 13:47 "
Ingen G. Karlsson, nu har dom all rätt att vara lugna, FAN också!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad Kommentera Idag kl. 13:47 "
Ingen G. Karlsson, nu har dom all rätt att vara lugna, FAN också!!!!