1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1250983

Sv: Kvartsfinal 2010
RöDaBaSkErN: Meeen, jag som är fast i en husvagn på fredag =/ Får kanske bli en tur till Åre då och se matchen på Olles där. Någon som varit där förresten och vet om det är bra, O Learys i Åre, alltså?

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Heleniz: Annars har du ju Allstar och sportbaren i Holiday club också

Sv: Kvartsfinal 2010
Dagbladet:

GLÄDJEBESKED FRÅN TIK: GABRIEL KARLSSON SPELAR

GABRIEL KARLSSON: "DET FINNS MYCKET SOM TALAR FÖR OSS"

Nyckelspelaren är positiv inför match fyra och fem i Jönköping

Han har spelat med Johan Davidsson under två säsonger och vunnit junior-SM för HV 71.
Nu är han nyckelspelare i Timrå och imponerat under slutspelet.
Gabriel Karlsson står i centrum på mer än ett sätt.
- Det finns många saker som talar för oss i de här matcherna, säger han.

SONNENBERG HAR BESTÄMT SIG - VILL FORTSÄTTA I TIMRÅ

Hattrickhjälte i måndags, skyttekung i grundserien och ett vapen i slutspelet.
Nu vill Martin Sonnenberg förlänga sin karriär i Timrå med ytterligare ett år.
- Om det bara är upp till mig så vill jag gärna stanna kvar här, säger han.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer