DJ Hemp: Jag köpte ST från tidningsgubben, där stog det att de inte visste hur det blir med Gabbe. Han skall tydligen bli pappa och på Nygårds lät det som att han inte skulle vara med. Såklart kanon om han spelar dock! Men kan alla spelare sluta göra sina fruar/flickvänner gravida så att de ska föda lagom till slutspelet? Jag tycker att det borde planera in sånt lite bättre :)
De måste förlänga med Sonnenberg om han vill stanna, han är underbar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De måste förlänga med Sonnenberg om han vill stanna, han är underbar!