Raggaren Putte: Inte om det stått 5-1 till hv då tacklingen gjordes pga de utvisningarna... Misstag gjordes åt bägge håll. Man blir inte mer felfördelad för att de missar en grövre grej om de missar 3 mindre åt andra hållet...
Jag är mer irriterad över de missar som gjordes i match 1 och 2. Den här matchen var det +-0
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Misstag gjordes åt bägge håll. Man blir inte mer felfördelad för att de missar en grövre grej om de missar 3 mindre åt andra hållet...
Jag är mer irriterad över de missar som gjordes i match 1 och 2. Den här matchen var det +-0