Det är inte det minsta synd om folk som totalt saknar empati. Snarare precis tvärtom. De mår bra, de lider ingenting, de är psykopater. Sluta upp med att tycka synd om psyko-Janne nu! ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är inte det minsta synd om folk som totalt saknar empati. Snarare precis tvärtom. De mår bra, de lider ingenting, de är psykopater. Sluta upp med att tycka synd om psyko-Janne nu! ;)