1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1256282

Sv: Apropå nånting...
Janken: Det gör varken till eller från. Som det är nu så har vi inget utbyte av dem, men utan oss så skulle däremot de inte ens ha varit på den nivå de är idag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Det beror på hur man ser det!
Det är en bra motivation för grabbarna på hockeygymnasiet att ha ett allsvenskt lag som lockar om man inte riktigt håller måttet för ES.
Ett allsvenskt lag är en bra "motor" för ungdomshockeyn. En motor för Kovlandsspelare och NSK:are att kunna klättra. Dessutom är det bra att kunna låna ut spelare som kan bo kvar hemma, slippa hotell och långa resor mellan TIK och den tillfälliga klubben... Men visst!
Denna säsong har det varken gjort till eller från. Det enda bra är väl att det har varit nära för Jeppe dom gånger vi har behövt ha honom som xtraspelare!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer