1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1256291

Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Det beror på hur man ser det!
Det är en bra motivation för grabbarna på hockeygymnasiet att ha ett allsvenskt lag som lockar om man inte riktigt håller måttet för ES.
Ett allsvenskt lag är en bra "motor" för ungdomshockeyn. En motor för Kovlandsspelare och NSK:are att kunna klättra. Dessutom är det bra att kunna låna ut spelare som kan bo kvar hemma, slippa hotell och långa resor mellan TIK och den tillfälliga klubben... Men visst!
Denna säsong har det varken gjort till eller från. Det enda bra är väl att det har varit nära för Jeppe dom gånger vi har behövt ha honom som xtraspelare!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Janken: "Det är en bra motivation för grabbarna på hockeygymnasiet att ha ett allsvenskt lag som lockar om man inte riktigt håller måttet för ES.
Ett allsvenskt lag är en bra "motor" för ungdomshockeyn. En motor för Kovlandsspelare och NSK:are att kunna klättra"

...Inte sett mycket framgång i det.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer