1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260886

Sv: Silly Season 10/11
Blizzard: Skulle välja Bagarn före Nordgren alla dagar i veckan. Ge han ett 3-4 års kontrakt så har vi en kanonspelare med rätt inställning...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Pär: Nu är det ju lite svårt att jämföra spelare på olika possitioner.
Bagarn o Gunno är dessutom helt olika spelartyper. Gunno´s starka sidor är ju farten,frejdigheten och målsinnet.

Men jag håller med dig om att Bagarn är/var en kanonspelare för Timrå.

Sv: Silly Season 10/11
Pär: Dessutom har ju Bagarn gått framåt rejält sista två åren...eller inte. Dålig sista året här och iskall i FBK i år. Han vandrar samma väg som Lindman. Från landslagsspelare till en undanskymd roll som fjärdecenter i LHC på kort tid. Cirkeln är sluten?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer