Pär: Nu är det ju lite svårt att jämföra spelare på olika possitioner. Bagarn o Gunno är dessutom helt olika spelartyper. Gunno´s starka sidor är ju farten,frejdigheten och målsinnet.
Men jag håller med dig om att Bagarn är/var en kanonspelare för Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bagarn o Gunno är dessutom helt olika spelartyper. Gunno´s starka sidor är ju farten,frejdigheten och målsinnet.
Men jag håller med dig om att Bagarn är/var en kanonspelare för Timrå.