1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1264396

Sv: Hejarklacksramsa
mojje991:
www.youtube.com/watch?v=i3dNRT5YXGE här är med bajenklacken, okey den får låta exakt lika dant om den vill jag ändrade mig nu, den är så stört jävla skön, Den är ett MÅSTE nästa säsong !

Svarskommentarer

Sv: Hejarklacksramsa
tik060: Ramsan är ju hur tung som helst, men det är svårt att få nåt flyt i ramsan med Timrå istället för Hammarby.

Sv: Hejarklacksramsa

tik060: Det är riktigt kul att det börjar visas intresse för läktarbiten i Timrå, det har jag tjatat om i snart tio år känns det som. Men det hade nästan passat bättre i ett eget forum där man kan få en överblick kring hur många intresserade det finns egentligen.

Jag uppmanar härmed jens_88 med övriga Läktargruppen att slutföra det vi i "förra" Läktargruppen aldrig slutförde, en egen hemsida med ett eget diskussionsforum inriktat mot supporter- och läktarkulten i Timrå.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...