tik060: Det är riktigt kul att det börjar visas intresse för läktarbiten i Timrå, det har jag tjatat om i snart tio år känns det som. Men det hade nästan passat bättre i ett eget forum där man kan få en överblick kring hur många intresserade det finns egentligen.
Jag uppmanar härmed jens_88 med övriga Läktargruppen att slutföra det vi i "förra" Läktargruppen aldrig slutförde, en egen hemsida med ett eget diskussionsforum inriktat mot supporter- och läktarkulten i Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
tik060: Det är riktigt kul att det börjar visas intresse för läktarbiten i Timrå, det har jag tjatat om i snart tio år känns det som. Men det hade nästan passat bättre i ett eget forum där man kan få en överblick kring hur många intresserade det finns egentligen.
Jag uppmanar härmed jens_88 med övriga Läktargruppen att slutföra det vi i "förra" Läktargruppen aldrig slutförde, en egen hemsida med ett eget diskussionsforum inriktat mot supporter- och läktarkulten i Timrå.