mattias - 74: En bra back på den nivån, mycket bra t o m. Men å andra sidan så ansåg ju du att Granath var Leksands sämsta back...
Inlägg: 1266895
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Kommer ihåg Johan mest för tacklingen på Niklas A. i Frölunda.
Mitt på isen, klockren höft, och han fick 5 min av "Kuben" som var 20 m från platsen. Skulle kunna ha den tacklingen som en instruktionsfilm för förbundet om hur en just. tackling ser ut.
Mitt på isen, klockren höft, och han fick 5 min av "Kuben" som var 20 m från platsen. Skulle kunna ha den tacklingen som en instruktionsfilm för förbundet om hur en just. tackling ser ut.
Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Granath var helt totalkass i Leksand. Ibland behövs det så lite för vissa att lyckas. Svedberg är väl ojämn?