Inlägg: 1266997
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Axelsson skulle kunna höja sig vart? han är ju utmärkt för att var spelartypen han är?
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Enda jag kan komma på är Björn Svensson som trots allt bara är 24 år. Han utvecklas fortfarande.
Magnus Åkerlund
Per Styf
Mattias Karlsson
Tomas Skogs
Fredrik Sonntag
Anton Axelsson
Fredrik Hynning
Timo Pärssinen
Anton Lander
Det här är inte någon sågning av truppen men dom spelare jag anser borde kunna höja sig jämfört med 2009/2010 . Säkert glömt någon .... eller ??