Har gått en kvällspromenad med "Kongo" och inspekterat Ranchen-området, där Timrå IK's nya multiarena bör ligga! ;-)
Vill Timrå IK fortsätta utvecklas och hänga på i toppen av Elitserien så måste arenan flyttas in till Sundsvalls centrum med gångavstånd ifrån stadskärnan.
Viktigt är också att laget alltid ska bära med sig sin historik, namnet, tröjfärger o.s.v. får aldrig ändras även om man nu flyttar in till centrala Sundsvall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vill Timrå IK fortsätta utvecklas och hänga på i toppen av Elitserien så måste arenan flyttas in till Sundsvalls centrum med gångavstånd ifrån stadskärnan.
Viktigt är också att laget alltid ska bära med sig sin historik, namnet, tröjfärger o.s.v. får aldrig ändras även om man nu flyttar in till centrala Sundsvall.