Per HApps: Som sagt, jag vill ha en arena så centralt inne i Sundsvall som det är möjligt. Tror det är bäst om klubben vill fortsätta utvecklas helt enkelt. Jag är dock imponerad över arbetet du har lagt ner i frågan, hoppas du också fått positiv respons ifrån de styrande inom Timrå IK... ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är dock imponerad över arbetet du har lagt ner i frågan, hoppas du också fått positiv respons ifrån de styrande inom Timrå IK... ;-)