Åkerblom i 6e: Bra inslag. Roligt att höra vad Linkan hade att säga. Tycker att det var stort gjort av Linkan att erkänna att Hirscho hade stor del i värvningarna av Jokela och Pikkarianen.
Roligt också att ta del av dom funderingar som Timrå IK hade innan varje värvning. I mina ögon växer Linkan som sportchef.
Men, det återstår ju att se huruvida det blir succé eller inte trots fina värvningar på papperet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...