Dream Team: Man minns ju det som om det vore igår. Kommer ihåg när det var fyra Division 1-serier. Norra, Södra, Östra och Västra. Jag ringde ner till SVT i Stockholm och begärde omkoppling till Text-redaktionen och framförde min synpunkt att man borde ha periodrapportering från samtliga arenor. Detta infördes ganska omgående efter mitt samtal och sedan utvecklades det hela till att bli mål-för-mål osv.
Jag kände mig lite stolt då faktiskt att jag fick gehör för en åsikt :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag kände mig lite stolt då faktiskt att jag fick gehör för en åsikt :)