Per HApps: Apropå en utfart i direktanslutning till arenan har väl gamla vägverket en gång sagt nej till den lösningen vad jag kommer ihåg... Men visst skulle det vara en stor lösning att ha en utfart norr och söder direkt i anslutning till gångvägen till tallnäs...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men visst skulle det vara en stor lösning att ha en utfart norr och söder direkt i anslutning till gångvägen till tallnäs...