mikenomad: Ölen är ointressant. EKONOMIN bättre av flytt så flytta då annars inte. Inga fler dimridåer nu, har vi inte degen så kör med öppna kort så vi kan börja krossa våra spargrisar. Jag SKA ha en Lets emty the tanks boys i vinter!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
EKONOMIN bättre av flytt så flytta då annars inte.
Inga fler dimridåer nu, har vi inte degen så kör med öppna kort så vi kan börja krossa våra spargrisar.
Jag SKA ha en Lets emty the tanks boys i vinter!!