Det enda jag kan tänka mig att dom kan anmärka på angående tacklingen är att jag tycker att skridskorna lämnar isen i tacklingsögonblicket. Jag har inte direkt koll på regelboken när det gäller tacklingar men man får väl inte hoppa in i en tackling.
Edit: vid närmare koll vill jag nog kanske ändra min story lite. Jag tycker det ser ut som att axeln är i kontakt med ansiktet. Sedan hoppar han in i tacklingen tycker jag också. Det lär nog bli avstängning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det enda jag kan tänka mig att dom kan anmärka på angående tacklingen är att jag tycker att skridskorna lämnar isen i tacklingsögonblicket. Jag har inte direkt koll på regelboken när det gäller tacklingar men man får väl inte hoppa in i en tackling.
Edit: vid närmare koll vill jag nog kanske ändra min story lite. Jag tycker det ser ut som att axeln är i kontakt med ansiktet. Sedan hoppar han in i tacklingen tycker jag också. Det lär nog bli avstängning.
Redigerad kommentar