Har kollat ett gäng ggr och tycker Pikkans och Thörnbergs tacklingar är rätt likvärdiga.
I bägge fallen lämnar bägge skridskorna isen samtidigt, om än bara för ett ögonblick. Skall rendera i utvisning helt klart. Avstängningar däremot orkar jag inte spekulera kring då det känns ruskigt lotteribaserat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I bägge fallen lämnar bägge skridskorna isen samtidigt, om än bara för ett ögonblick.
Skall rendera i utvisning helt klart. Avstängningar däremot orkar jag inte spekulera kring då det känns ruskigt lotteribaserat.