.Laken: Vi kan inte vrida klockan tillbaka eller hur , det som har skett ..har skett vad skall vi göra ? skulle han inte ha tacklat eller vad tycker du det kanske var synd att det blev nu i detta pikanta läge,en olycka kommer sällan ensam
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
skulle han inte ha tacklat eller vad tycker du
det kanske var synd att det blev nu i detta pikanta läge,en olycka kommer sällan ensam