1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279555

Sv: Pikkarainens tackling
Hahl Bundy: Nu har disciplinnämnden satt ribban för i år. Får se om man är lika konsekvent mot alla lag.
Jag tycker personligen att det här är patetiskt.

Svarskommentarer

Sv: Pikkarainens tackling
250kg kärlek: Patetiskt o sorgligt inkonsekvent!

Ambroo: Jag sa samma i morse.

Det här är löjligt.
Övriga länder skrattar åt svensk hockey inte undra på att vi blir överkörda på internationell klubbnivå!

Sv: Pikkarainens tackling
250kg kärlek: Hade jag varit TIK så hade jag klivit ner i sandlådan och anmält såväl crossen på Hirso, som ju dessutom gör att han är borta, som de två i ryggen på en liggande Pikken.

Patetisk, idiotiskt, helvetiskt...

Sv: Pikkarainens tackling
250kg kärlek: Räkna med att den definitva längden sätts på nåt möte framåt jul. Man har ju bara haft lördag, söndag och måndag på sig nu att besluta i längden på straffet...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer