Det är inte bara domarna som är ett skämt här. Disciplinnämden likaså. Och inte blir det bättre heller.
Nu tycker jag TIK ska göra sandlåda av det här och anmäla lite kors och tvärs. Anmäl toppklubben Frölundas spelare som skadade Hirschovits, samt höll på att skada och mörda Granath och Illka!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är inte bara domarna som är ett skämt här. Disciplinnämden likaså. Och inte blir det bättre heller.
Nu tycker jag TIK ska göra sandlåda av det här och anmäla lite kors och tvärs. Anmäl toppklubben Frölundas spelare som skadade Hirschovits, samt höll på att skada och mörda Granath och Illka!