Ambroo: Nej nej...vi ska inte ha banderoller, hata eller på annat vis uttrycka känslor när vi blir rövk******e. Vi är ju Timrå IK, bara älska, inte hata. Klapp klapp klapp vad roligt det är med ishockey. Tack för att även vi får vara med och leka.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor trollfittor