1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279630

Sv: Pikkarainens tackling
Olle: Haha. Vore ganska roligt med Wernblom och Sundin i den positionen. Båda var ju ganska kända för att båda få en otroligt massa fulheter på sig och ge minst lika mycket.
Skulle det bli avstägningar alls eller skulle de i efterhand bli mini-hitlers.

Svarskommentarer

Sv: Pikkarainens tackling
MorganaLefaey: Jag säger inte att det bara skulle sitta en massa "råskinn" på dom här positionerna men lite verklighetsförankring skulle väl inte skada? Att inte yrka på avstängning för tilltaget på Bremberg är i mina ögon samma sak som att erkänna att man aldrig hållit i en hockeyklubba förut. Man sätter inte upp en crosscheck i ansiktshöjd av ren reflex och GÖR man det så skulle man vara konstant avstängd eftersom den där typen av konfrontationer uppstår 100 gånger per match.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...