mikenomad: Läste fel sorry! Nämnden är endast tvungna att ta upp anmälningar som kommer från berörda(enligt nämnden gäller det spelare och ledare inom föreningen). Men tydligen är vi supportrar inte berörda:( privatpersoner får fortfarande anmäla verkar det som men jag tror inte det ger något gehör.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
privatpersoner får fortfarande anmäla verkar det som men jag tror inte det ger något gehör.