"Nu är det snart 2 minuter kvar av tredje perioden... nejnej! av matchen såklart...ja iofs av tredje perioden också... 4-2 där... ojoj jag hade nästan rätt på publiksiffran!... jag ska nog köpa en lott!"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Nu är det snart 2 minuter kvar av tredje perioden... nejnej! av matchen såklart...ja iofs av tredje perioden också... 4-2 där... ojoj jag hade nästan rätt på publiksiffran!... jag ska nog köpa en lott!"