Svårt vara nöjd med 5-2 i baken, men som laget nu ser ut med skador å annat tycker jag man ändå för säga "OKAY". LHC saknar en del som är på väg in, artist spelare, hopps vår kommer, han kan behövas. MoDo´s 1-4 ger varnings flagg, men undrar hur Kenta skall ta 0-0 efter full tid, hemma mot Gnaget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
LHC saknar en del som är på väg in, artist spelare, hopps vår kommer, han kan behövas.
MoDo´s 1-4 ger varnings flagg, men undrar hur Kenta skall ta 0-0 efter full tid, hemma mot Gnaget.