Ambroo: Finns inget att fundera på! Signa honom om han vill stanna o bort med Valdix. Dessutom måste dom lösa Sonneberg så att han dyker upp. Ut på Tiggarjakt! Han måste in. Vi har för tunn trupp o det har vi sagt länge.
F.ö vaknade jag nu, det är piller överallt: rosa, gula, röda blåa you name it!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom måste dom lösa Sonneberg så att han dyker upp.
Ut på Tiggarjakt! Han måste in.
Vi har för tunn trupp o det har vi sagt länge.
F.ö vaknade jag nu, det är piller överallt: rosa, gula, röda blåa you name it!
Man kunde må bättre om man säger så!