Kostiainen: Ska bli grymt spännande att se en hel match med SSK i år, dom verkar besitta ett driv som dom inte haft på ett antal säsonger. Om vi kan visa lite tyngd och får ett snabbt ledningsmål så kan det bli hockey av den här historien.
Jag tippar 1-3 och hoppas att ljusglimtar som Röymark och Sonntag (leder med +4 än så länge) fortsätter att övertyga. Produktion förväntar jag mig av dom som produktion skall bringa.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tippar 1-3 och hoppas att ljusglimtar som Röymark och Sonntag (leder med +4 än så länge) fortsätter att övertyga. Produktion förväntar jag mig av dom som produktion skall bringa.