Finns väl egentligen bara två bra saker med den perioden. Ledningen och att Pitkämäki såg stabil ut. Men fortsätter vi så här med utvisningarna så kommer det inte att funka. Än så länge är det bara SSK:s oförmåga som räddar oss där.
Kul för Boyce i alla fall att få inleda elitseriemålskyttet med ett riktigt drömmål. ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kul för Boyce i alla fall att få inleda elitseriemålskyttet med ett riktigt drömmål. ;)