"Pitten klev ut otroligt långt ifrån mål och det var bara ren tur att han inte släppte fler puckar bakom sig."
Är inte Åkerlund det oclså?Dem matcher jag sett med honom så attackerar han skytten jävligt hårt och kommer ut väldigt lång från buren. Känns som ES har många tveksamma målvakter för tillfället..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Pitten klev ut otroligt långt ifrån mål och det var bara ren tur att han inte släppte fler puckar bakom sig."
Är inte Åkerlund det oclså?Dem matcher jag sett med honom så attackerar han skytten jävligt hårt och kommer ut väldigt lång från buren.
Känns som ES har många tveksamma målvakter för tillfället..