John K: Hmm... Överdriver jag om jag säger att det är päpä i båda riktningarna som fäller oss idag?
Hockey är fördjävla logiskt ibland. Det är alltid, alltid, ALLTID så att det lag som trummar på, men som inte ens kan spräcka en mödis, får den stenhårt i arslet!
Skrev jag, kul med hockey?! KUL MED HOCKEY!!1111!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hockey är fördjävla logiskt ibland. Det är alltid, alltid, ALLTID så att det lag som trummar på, men som inte ens kan spräcka en mödis, får den stenhårt i arslet!
Skrev jag, kul med hockey?! KUL MED HOCKEY!!1111!!!!