1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284551

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
tik02: Det tänker jag inte göra, jag har inget till övers för bortskämda bönder som inte inser att vi vann den här matchen på ett mycket stabilt sätt.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02

Ingen som föll ur ramen idag. Vill plussa för följande spelare:

+Sebbe  Har tagit ett kliv till den här säsongen och var isens bästa back idag tycker jag.

+Linan Hallin-Lander-Röymark Gjorde riktigt bra ifrån sig idag, spenderade en hel del tid i offensiv zon och var jobbiga för HV71 att möta. Tummen upp

+Pitkämäki Grym match idag, släppte lite returer och lämnade en del öppna lägen men i det stora hela var han suverän och det är inte illa att hålla nollan borta mot HV71.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer