1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284584

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Mest förvånad är jag faktiskt att vi orkade spela som vi gjorde hela matchen, bara två dagar efter Modo-matchen. De senaste säsongerna har vi sällan lyckats knyta ihop flera bra matcher i följd. Måste även ge Kolan lite beröm då han studsade tillbaka bra och t o m Hynning visade ju lite sisu idag.

Sedan lite Corso som dessert på detta så kan det ju bli riktigt roligt framöver.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Raggaren Putte:
Corso?? Han kan åka hem till kanada och leka king vid gränspolisen, pajasen där!!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Raggaren Putte: Ja både M.Karlsson och F.Hynning var klart godkända!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer