Jag måste bara få säga att jag bara älskar att se Anton Axelsson på isen. Ingen skön lirare, ingen stor målskytt men en jävel på att åka skridskor och jaga skiten ur motståndarna. Han behövde lite uppmuntran.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skröder då?
Jag måste bara få säga att jag bara älskar att se Anton Axelsson på isen.
Ingen skön lirare, ingen stor målskytt men en jävel på att åka skridskor och jaga skiten ur motståndarna.
Han behövde lite uppmuntran.