rödöga: Tycker att det är grymt bra att ha den typen av spelare och jag har verkligen gillat Halonen så här långt, men just den här typen av aktioner har jag svårt i att se vad som var det positiva med.
Det hade funnits två undantagsfall när det hade varit bra och det är om det varit Thörnberg eller Laine som fått armbågen som betalt för gammal ost. Men att proppa nån osnuten junior med en helt omotiverad armbåge känns faktiskt inte så jävla macho.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det hade funnits två undantagsfall när det hade varit bra och det är om det varit Thörnberg eller Laine som fått armbågen som betalt för gammal ost. Men att proppa nån osnuten junior med en helt omotiverad armbåge känns faktiskt inte så jävla macho.