1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284863

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
diffe: Förstod aldrig heller riktigt den kommentaren. Corso var ifjol, trots att han inte alltid spelade så där fantastiskt i alla matcher, en sån som det alltid blev mål runt omkring. Han är liksom bara där och poängen trillar in, vilket ofta är det som utmärker lite bättre spelare.

Samma sak kan man redan ana med Hirscovits. Han har spelat två hela matcher plus ett byte och har redan 5 poäng, trots att han egentligen inte varit så där enormt märkvärdig spelmässigt. Men det är klass och det kommer att bli ännu bättre framöver är jag ganska säker på.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer