Åkerblom i 6e: "kul" att Skröder gick helt fri, verkligen. Såg man inte att han hade som avsikt att mosa Erixons skalle mot sargen? Att han sen missade var ju bara ren tur.
Det borde finnas en "intent to injure"-paragraf
Visst kan Halonens armbåge vara värt några matchers avstängningar, men det man stör sig på är ju att det saknas konsekvens! Döm konsekventa straff eller avveckla disciplinnämnden!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det borde finnas en "intent to injure"-paragraf
Visst kan Halonens armbåge vara värt några matchers avstängningar, men det man stör sig på är ju att det saknas konsekvens! Döm konsekventa straff eller avveckla disciplinnämnden!
Redigerad kommentar