T T: "- Nu kommer ännu en munsbit att hugga tag i, kommenterar Forsberg. Det lär bli en fartfylld match, med två lag som vill mycket. Jag väntar mig ett snabbt spel med mycket tacklingar."
Ser mer uttalande som en bra match, bra utmaning etc inte direkt så han säger att vi bara är en munsbit.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ser mer uttalande som en bra match, bra utmaning etc inte direkt så han säger att vi bara är en munsbit.