Slappna av för fan, ger ju bara min syn på en tackling i matchen. Hade lika gärna kunnat vara en SAIK spelare som fått den av en Timrå spelare och jag tycker fortfarande inte att det skulle ha varit utvisning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Slappna av för fan, ger ju bara min syn på en tackling i matchen. Hade lika gärna kunnat vara en SAIK spelare som fått den av en Timrå spelare och jag tycker fortfarande inte att det skulle ha varit utvisning.