1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1287206

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Simmalugnt: Ja verkligen, vi lyckas ta treor när vi spelar ganska mediokert långa stunder. Tror att det var väldigt viktigt att det inte blev 0-2 där i andra. En stor skillnad är att vi inte är lika känsliga i boxplay som tidigare, vilket gör att vi känns mycket stabilare.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07

Såg matchen mot Djurgården på plats på Hovet i tisdags och lade då märke till att tre av motståndarnas mål kom efter trafik framför kassen.

Timrå såg för försiktiga ut framför det egna målet. Det var otaliga situationer där motståndaren fick så ohotad framför Åkerlund/Pitkimäki utan att våra backar stod emot och försökte flytta på dem.

Har endast följt matchen vid webbradion ikväll och undrar om man arbetat på den detaljen.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...