1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1287216

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Blizzard: Ja, idag var vi inte speciellt bra. Timrå fuskade med nästan alla detaljer. Vi la inte puckarna på djupet, hjälpte inte varandra tillräckligt och åkte in i situationerna halvhjärtat. Det var en helvetes massa duttande och kladdande med pucken. Inte ens förstafemman var speciellt bra idag.

Men precis som du säger Blizzard så är det en styrka att vinna en sån här skitmatch. Sebbe var nog matchens behållning. Och Pärssinens steal i egen zon innan han serverade Pikkarainen.

I övrigt kan man lägga den här matchen till handlingarna. Kategoriserad under skitmatch.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Kerstin_k: Problemet var att vi tillät She left you att ta kommandot. Tyckte vi skörote oss lite i 3:e. Pitkämäki var riktigt bra

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Kerstin_k:
JA, nog var det en massa duttande alltid, framspelningen till 2-2-målet säger allt om det.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...