dr-nix: Finns inget som tyder på annat. Så mkt hockey har jag sett o själv spelat på relativt hög nivå så jag kan lova att här har vi tillsammans med Adam Larsson Sveriges 2 nästa världbackar.
Jokklas: Strålman var riktigt jäkla bra i Timrå, Men Sebbe Just nu är bättre, om man nu kan jämföra sådär.
Nu slutar jag med hyllningarna, Vi kan sammanfatta detta senare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jokklas: Strålman var riktigt jäkla bra i Timrå, Men Sebbe Just nu är bättre, om man nu kan jämföra sådär.
Nu slutar jag med hyllningarna, Vi kan sammanfatta detta senare.